REGULAMIN ZAKUPÓW

Szanowny Kliencie,

Dbamy o bezpieczeństwo danych osobowych naszych Klientów. Dokładamy wszelkich starań w celu ochrony bezpieczeństwa danych i prywatności każdej osoby korzystającej z witryny www.coffeespeciality.pl
Poniżej wyjaśniamy zasady sposobu gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Użytkownikach. Jako nasz Klient i Użytkownik witryny masz prawo do informacji o sposobach przechowywania Twoich danych.

Właścicielem sklepu internetowego www.coffeespeciality.pl jest firma K&S Szymon Jackowski z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Kamieniarzy 3a, NIP PL9372167824 REGON PL240239011 NR EORI PL937216782400000.

Dokonując zakupów w sklepie internetowym www.coffeespeciality.pl, akceptujesz zasady zawarte w  Regulaminie Zakupów znajdującego się na tej stronie.

Ochrona danych osobowych

W czasie korzystania z witryny www.coffeespeciality.pl prosimy o podanie danych osobowych poprzez wypełnienie formularzy lub w inny sposób, tylko i wyłącznie w celu:

Nie sprzedajemy i nie udostępniamy firmom i osobom nieupoważnionym danych personalnych czy adresowych klientów/użytkowników www.coffeespeciality.pl.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z dania 29.08.1997 r.) zapewniamy wszystkim Użytkownikom serwisu możliwość wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. Dane te mogą zostać w każdej chwili, na Twoją prośbę usunięte z serwera witryny www.coffeespeciality.pl. Usunięcie danych uniemożliwi dalszą obsługę posprzedażową i korzystanie z pozostałych funkcjonalności witryny.

Ograniczamy zbieranie i używanie danych do niezbędnego minimum do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Wszystkie uzyskiwane dane osobowe są chronione i wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawach: z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.), z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Jako firma K&S Szymon Jackowski nie odpowiadamy za politykę prywatności i bezpieczeństwa innych stron internetowych, zarówno tych dostępnych dla Użytkowników dzięki aktywnym linkom umieszczonym na stronach sklepu internetowego, jak i tych, które umieszczają linki do witryny www.coffeespeciality.pl.

Partnerzy

Podane przez Ciebie dane osobowe składowane są na zabezpieczonym serwerze. Nie udostępniamy podanych przez Ciebie informacji żadnym firmom ani osobom, o ile nie jest to bezpośrednio potrzebne do zrealizowania zamówienia. Okolicznością, w której informacje zgromadzone w naszym systemie trafiają do innej instytucji jest np. dostarczenie przesyłki kurierem.

W przypadku, gdy należność za zamówiony Towar regulowana jest przelewem online, obsługę płatności Klienta przejmuje firma PayU S.A. Transmisja danych na stronach serwisów współpracujących z PayU odbywa się za pośrednictwem protokołu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwyższy standard uwierzytelniania tożsamości.
PayU S.A. posiada międzynarodowy certyfikat PCI DSS, wyznaczający rygorystyczne standardy bezpieczeństwa. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych.

Nasi partnerzy, aby móc przystąpić do współpracy z nami, muszą sprostać wymaganiom w kwestiach bezpieczeństwa przechowywania danych. W związku z tym możemy zapewnić, że każdy rodzaj powierzonych nam informacji zostanie wykorzystany zgodnie z opisanymi wyżej zasadami.

Przechowywanie i ochrona danych

Twoje dane osobowe są przechowywane w bezpiecznej bazie danych spełniającej wymogi prywatności i zalecenia Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz wymogi przewidziane w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Oznacza to że, dane te są widoczne jedynie dla właścicieli (administratorów) sklepu i podmiotów upoważnionych. W żaden sposób nie są one dostępne dla osób trzecich, odwiedzających nasz serwis.


Wysyłanie wiadomości reklamowych

Uzyskane poprzez witrynę www.coffeespeciality.pl adresy e-mail są dodawane do listy mailingowej. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiadamy w celu informowania o promocjach i nowościach w sklepie.

Dane statystyczne

Do celów statystycznych zbieramy informacje o wykorzystywaniu naszych stron internetowych przez Użytkowników posługując się logami systemowymi naszych serwerów. Zbierane są m.in. następujące informacje: data połączenia, adres IP, URL odwiedzanej strony, rodzaj systemu operacyjnego, rodzaj przeglądarki. Posługujemy się tymi danymi, aby dostosowywać nasz system do wymogów naszych Użytkowników.

W przypadku pytań czy uwag użytkowników dotyczących warunków korzystania z naszego serwisu, prosimy o przesyłanie poczty na adres office@coffeespeciality.pl
 

Materiały reklamowe (zdjęcia produktów i opisy)

Oświadczamy iż wszelkie materiały zawarte na stronie internetowej www.coffeespeciality.pl, stanowią własność firmy K&S Szymon Jackowski lub producentów produktów które sprzedajemy. W związku z tym zaznaczamy, że kopiowanie i powielanie zdjęć i opisów produktów bez naszej wiedzy jest zabronione.

REGULAMIN

I. Postanowienie ogólne
Sklep internetowy coffeespeciality.pl (zwany w dalszej części „Sklep”),którego właścicielem jest firma:

 


K&S Szymon Jackowski

43-300 Bielsko-Biała

ul. Kamieniarzy 3a

 

Nip PL9372167824

Regon PL240239011

Nr. EORI PL937216782400000

 

Nr. konta PL85105010701000009072759625

 

tel. 0048-792-200-033, 0048-515-375-808 

mail office@coffeespeciality.pl


prowadzony jest pod adresem www.coffeespeciality.pl

II. Rejestracja

  1. Klient może dokonać rejestracji przy wejściu na stronę główną Sklepu wybierając opcję "Zarejestruj się"
  2. W celu utworzenia nowego konta za pomocą opcji „Zarejestruj się” wymagane jest podanie: adresu e-mail oraz utworzenia indywidualnego hasła do profilu.

III. Składanie zamówień
Zamówienia w Sklepie można składać poprzez jeden z następujących sposobów:

  1. Poprzez dodanie produktów do koszyka i uzupełnienie wszelkich wymaganych informacji w procesie składania zamówienia pozwalających na identyfikację klienta oraz odbiorcy towaru.
  2. Poprzez bezpośrednie zamówienie e-mail lub telefoniczne  tj. (8:00-18:00).

IV. Realizacja zamówienia

  1. Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie pełnego adresu dostawy, oraz danych kontaktowych (imię, nazwisko, e-mail, telefon).
  2. Zamówienie złożone musi zostać potwierdzone przez obsługę Sklepu poprzez e-mail, nie wszystkie produkty w naszej ofercie są na stanie.
  3. Czas realizacji zamówienia  liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty na konto bankowe. Czas realizacji jest różny w zależności momentu zaksięgowania wpłaty na koncie oraz dostępności towaru na magazynie. Jeśli wpłata na koncie zaksięgowana jest do godziny 15:00, towar wyjeżdza do Państwa tego samego dnia, jeżeli po 15:00 to następnego dnia roboczego, pod warunkiem że jest na stanie o czym potwierdzimy drogą mailową bądz telefonicznie.
  4. Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania zamówienia przez coffeespeciality.pl oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, Siódemka lub Poczty Polskiej.
  5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać złożone zamówienie do momentu jego wysłania przez Sklep. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe przez kontakt pocztą elektroniczną: office@coffeespeciality.pl lub telefonicznie 0048-515375808 (pn-pt w godz. 8.00-18.00). 
  6. W przypadku płatności przelewem bankowym zamówiony produkt zostanie zarezerwowany dla Państwa na okres 3 dni roboczych. Jeżeli w ciągu tego czasu nie otrzymamy od Państwa przelewu, zamówienie zostanie anulowane. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie e-mailem.

V. Ceny w Sklepie

  1. Wszystkie ceny produktów oferowane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. 
  2. Złożenie zamówienia przez Klienta przy podanych danych firmy (obowiązujący NIP) jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.
  3. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji/złożenia zamówienia, które następuje poprzez wysłanie do Zamawiającego e-maila. Od tej chwili Sprzedawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami umowy, a Zamawiający do zapłaty ceny i odebrania zamówionego produktu.

VI. Płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  1. Płatność kartą kredytową lub e-przelewem - transakcję realizuję system PayU
  2. Płatność gotówką w siedzibie firmy K&S Szymon Jackowski 43-300 Bielsko-Biała ul. Kamieniarzy 3a.
  3. Płatność przelewem bankowym - klient dostaje numer konta bankowego i tytuł przelewu poprzez e-mail ze Sklepu.
  4. Płatności po wcześniejszym uzgodnieniu możemy wysłać za pobraniem.

VII. Dostawa

  1. Termin otrzymania przesyłki, to czas realizacji plus przewidywany czas dostawy. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
  2. Przesyłki dostarcza firma kurierska UPS, Siudemka lub Poczta Polska. Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie firmy.
  3. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
  4. Ceny przesyłek kurierskich podane na stronie dotyczą wyłącznie przesyłek, które wysyłane są do miejscowości znajdujących się na terytorium Polski.
  5. Koszt wysyłki paczek wysyłanych poza granice Polski ustalane są indywidualnie.

VIII. Reklamacje

  1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  2. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci rachunku bądź dowodu sprzedaży, opis reklamacji, to jest określenie wad towaru lub opis niezgodności towaru z umową oraz kartę gwarancyjną (w przypadku towarów objętych gwarancją producenta). Reklamowany towar nie może być brudny oraz musi być kompletny.
  3. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu do przesyłki Klient zobowiązany jest dołączyć również protokół uszkodzenia sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza lub kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.

IX. Zwrot towaru

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Nabywcy przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny zwrotu. Jest to możliwe tylko w przypadku gdy produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze zwrotu towaru należy poinformować Sklep drogą mailową na adres office@coffeespeciality.pl Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
  2. Towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie mogą nosić śladów użytkowania. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania zbiorczego w celu obejrzenia towaru.
  3. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Nabywca musi odesłać towar należycie zapakowany w terminie 10 dni od jego otrzymania wraz z wypełnionym oświadczeniem oraz dołączonym dokumentem sprzedaży na adres biura handlowego Sklepu.
  4. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych na koszt sklepu coffeespeciality.pl lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  5. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim rachunkiem bądź dowodem sprzedaży.

X. Ochrona danych osobowych

  1. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe umieszczone w bazie danych firmy K&S Szymon Jackowski są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do sklepu.
  2. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sklep.
  3. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest upoważniony przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.